Tuesday, August 18, 2009

hari cuti aku lah

such a good day(guday guday)
huh..aku tatau nux buat aper hari ini.planing for today rasenyer nux g HP centre(formating my windows),celcom centre and maxis centre(bills payment),maybank(credit card payment),car wash..aduhh bnyk sgt yg di planning,harap2 sumer brjlan dgn lancar.huuh..buhsan plak lau duk umah jer mcm nux p tgk movie jer(ader citer aper yer..?)haii penat lah mcm nih,x dpt nux memikirkan.mcm ni lah klu hidup keseorangan.emm cuti pon slalu duk umah lau ader member ajak out aku ikot jer.e2 pon klu mrk cuti smer ngn aku ni ha..susah plak rase nyer lau x brteman nih.ader idea dah ni aku nux g cr accesory for my laptop lah hahaha last minute my idea came out,so hari ni aku nux mulakan dgn aper yg aku planning then aku blh g lepak2 smbl window shopping nobody acompony me pon x per ah asalkan aku puas..maklumlah,baper ari jer lg nux puase kan nnt dah bln puase dh mls plak nux kuar coz mungkin akn keletihan so,lebeh baek aku settle kan aper yg blum settle lg.uhuuu priority first yer,due date for payment dah lah ari ni last.sedey btul lah aku nih suke sgt uat keje last2 mcm ni.
ish ish dah lumrah manusia kan,aku jer yg kene berubah.paper pon aku tetap bahagia and happy.
huhu ok lah harapan aku segala yg diirancang akan berjalan sptutnye.hanya berserah dgn kpd aku lah lau larat aku uat sumer tuh hari gak.hahaha

No comments:

Post a Comment