Sunday, November 21, 2010

keadaan KERETA ku

Hello !!
Entri kali ni aku nak citer tntang kereta aku ni..emm keadaan nye agak menakutkan sbb bunyi nye dah bertambah bising dan merunsingkan aku.Mungkin kah sbb aku ni selalu 'travel' kesana n kesini,tp semua tu dah tuntutan keje aku yg kene travel sane sini.Aku bkn nye x syg kete,aku bile cukup time je slalu g service smpai kdg2 tu x cukup time pon aku dah service..
eeeeeeee geram nye aku...hr ni (21hb november jam 2 AM) aku g bengkel member aku utk mengetahui apakh punca,sebab musabab dan apa yg terjadi kat kete aku tuh..Tapi malang nye member aku,member aku punye member dan member aku punya kawan punya kawan pon x dpt cr ape sbb nyer..kete aku dah abes 'bogel' mereka punya keje, tapi sama gak bunyik nye.Ni yg buat aku lagi geram,tp aku ttap sabar sbb aku bkn nye tau sgt pasai enjin kete ni setakat tukar minyak itam atok aku dulu pon tau kan..hahaha member aku ckp t die akan 'refer' kat member die yg lebih 'dasyat' pasai kete ni.So, aku kene lah bersabar lagi utk membaiki kete aku tuh..Sabar lagi!!
sekarang ni aku dah x der idea nak buat aper so aku nak tido balik..argghhhh

No comments:

Post a Comment