Monday, July 11, 2011

Today was my happy-happy day !!


Hello malaysia
‎​☺нёнё☺
Hari ni hari bahagia bagi syuqk walaupun masih berjauhan dgn org yg tersayang . Hari ini cukup indah ! Walaupun bekerja tetapi hati syuqk berbunga-bunga macam pertama kali jatuh cinta . Huh tapi syuqk bukan jatuh cinta lagi hanya kewujudan kawan-kawan yang ada pada hari ini membuatkan syuqk rasa bahagia . Semua nya indah bak mencium bunga mawar yang mekar di taman bayangan . =D╋╋ム ╋╋ム ╋╋ム =)).
Alangkah indah nya kalau perasaan ini berterusan tanpa henti tapi kita sebagai manusia masih menanti hari esok untuk mengubah segalanya bak kata pepatah " kita hanya mampu merancang tetapi tuhan yang menentukan segala-galanya" . ◦°◦"̮♡hϱ♡hϱ♡hϱ♡"̮◦°◦
Sebagai manusia biasa juga kita berhak untuk merasai detik-detik indah ini walaupon bukan selamanya hanya kadang-kadang .
Mungkin anda tertanya-tanya 'apakah yang membuatkan hari syuqk indah hari ini ' ? Seperti mana yang syuqk nyatakan pada awal entri ini iaitu syuqk bahagia mempunyai dan berpeluang berkawan dgn anda semua sebab ini lah syuqk rasa bahagia !
Insyaallah hari bahagia akan terus berada di dalam diri syuqk untuk masa mendatang , dan kepada kawan-kawan semua semoga anda juga dapat merasai hari bahagia dan indah ini syuqk doakan yang terbaik untu semua .
Insyaallah .
أميينO:)
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment